søndag 14. desember 2008

Min første award!

Eg har fått ein kjempe koselig award frå Solveig, noko eg sett kjempe stor pris på! Tusen takk Solveig! Dette er min første, så det er litt stas :)



"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET -nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! "
Denne awarden skal deles ut til 8 stk, men siden eg er ny i bloggverden, og ikkje "kjenner" så mange, så velg eg å gi den til 2 stk.
Anette(fagerborg)
Randi Kristne (Randikristine sitt hjørne)

1 kommentar:

Astrid sa...

Gratulerer!
Då vart eg akkurat litt for sein til å vere den som ga deg di første utmerking, men det gjer no ikkje noke så lenge eg kan gi deg di andre;) Du kan stikke innom bloggen min og hente deg ei velfortent utmerking:)