torsdag 12. februar 2009

Herlig bakverk

Eg kan ikkje skryte på meg at eg bakar ofte, og heller ikkje at eg er særleg flink, men nokre gongar "glimtar" eg til, og tek meg tida til å lage noko frå botnen av. For ein må berre innsjå det; heimelaga er som oftast det beste. Fordi det er nettopp heimelaga, men også fordi det er laga med omtanke.Mmm, kakerøre er alltid godt. Rett og slett herlig.

Men, tilsett sjokoladebitar, og opplevelsen av kakerøra vert himmelsk;)

Ferdig! Rykande ferske, rykande varme, og knall gode!

1 kommentar:

Solveig sa...

Hei! Å tusen takk.. kjekke du e!
Va litt skommelt me ditta avis-styre då.. sa først nei når dei spurte, men vart overtalt! Men vart no greit.. ;) Spent på ken so blir neste mann? Dei presentera en kvar lørdag so..
Ser de skjer ting i huse! Begynt å bli leide eller går de greit?
Ka d e du laga forresten? Muffins?.. dei såg driiiiiiiit go ut!
Klem :)