søndag 1. mars 2009

Då var det min tur

Kvar laurdag har møre presentert bloggar i avisa, og denne gongen var det min tur. Eg var ganske spent då eg opna avisa, for det er ikkje daglegdags kost for meg å vere i avisa. Veldig spennande.



Alt i alt var eg ganske fornøgd med presentasjonen. Men ein ting burde eg sikker ha skrive på eit tidlegare innlegg. Diktet "barnet mitt" er ikkje skrive av meg. Diktet fann eg på www.dinbaby.com, eit forum for mødre. I tilfelle nokon trudde det var eg som var så flink.

Kjempe koslig å få vere i avisa, og at nokon er interessert i å lese om oss.

4 kommentarer:

Solveig sa...

Flott stykke i avisa.. :)
Koseli ditta der. So spent kvar lørdag no på ken dei ska presentere.. :)
Ha en fin dag! :)

Englemor sa...

Hei
Har ikkje vore inne på bloggen din før. Men sidan du var i avisa so måtte eg inn å sjekke den ut.
Var flott stykke i avisa, og du har ein koselig blogg..
:)

Anonym sa...

Heisann. Sat her og surfa frå den eine bloggen til den andre. Plutselig dukka det opp eit kjent ansikt og eg måtte stoppe for å lese litt. Koselig blogg dette her!
At gullgutten har ei super Besta, viste eg. Men at Besten var diktar også, var imponerande.
Kanhende ser eg innom dokke ein annan gong også. Fortsett å nyte dagane.
Mvh Ma

Astrid sa...

Fint stykke om bloggen din i avisa:) Kjekt!