torsdag 25. februar 2010

Bergen City

Ej å Elise tok oss en svipptur til Bergen City forige helg, for å besøke Kia (Randi-Kristine)

Utsikt over Bergen By, frå Fløyen. Kaldt, men fint.

Vi reiste me fly torsdagskveld og kom heim mandagsmorgen. Dokke som kjenne mej, veit at ej e livredde for å ta fly, so for sikkerhetsskuld so grudde ej mej i ei veke, for å vere sikker på at ej skulle vere mest mulig anspent å en anelse tilbakeståande den dagen vi reiste. Elise hadde hendene fulle, bokstavligtalt, både me bagasje å me å passe på mej. Elise e (heldigvis!) en super reiseleder, så vi kom oss heilskinna fram til Flesland, etter å ha letta-landa-letta-landa.. pjuh, gjekk bra :)

Når vi skulle ta bussen inn til byen, sa vi feil navn på stoppestasjonen, å vart irettesatt av buss-sjoføren. Bønde på by`n, sei ej berre.
Oss 3 på toppen av Fløyen. E man på tur, så e man på tur. Da må enn leike litt turist.

Vel framme i Bergen City, pressa ej å Elise oss inn på rommet til Kia, meda ho vart sparka ut på sofaen. Den va nok mindre behagelig, men ka gjer ikkje man når enn fe celebert besøk?

Torsdagskvelden slya vi å såg tv. Såg OL faktisk. Akkurat ka slags sportsgrein(?) de va e uvisst for ej va egentlig ikkje so fryktelig interessert. For å vere heilt ærlig.

Fredag døypte vi til den "O-STORE-SHOPPING-DAGEN", å vi sto opp tidlig for å ta buss til Åsane for å handle. På kvelden fikk vi litt etterlengta kvalitetstid ilag med Susanne Søskenbarn, der vi kosa oss me fruktsalat, Buzz og Alias. Mette og svette ta speling tussla vi oss heim utpå kvelden en gong.

Klar for shopping!

Susanne Søskenbarn ! :)

Laurdag bestemte vi oss for å.. gjett ka.. mhm, shoppe meir. Det va jo tross alt ett par butikka vi ikkje hadde vore innom, blandt anna en 3 etasjers(!) Vero Moda butikk.Bankkortet brann i lomma, for å sei de sann. Å når en først e i Bergen, så kan en ikkje ungå å få me sej Bryggen å Fløybanen. Vi hadde plana om å vere spreke å gå opp på toppen på Fløyen, men de va iskaldt ute å ingen hadde hue, så vi fann ut at de va lurast å bruke 70 kr for å fylle bana opp. De va jammen bra me gjor, for da fikk vi tid til å vere litt fotogene på vei opp å ned.
Vi e heldigvis fryktelig fotogene. Å absolutt ingen som satt på vogna/toget (?) himla me augene når vi tok bilde av oss sjøl. Flaks.
På vei tilbake til Kia, stoppa vi på en garmbutikk å kjøpte tråd, berre sann i tilfelle vi ville strikke litt. Å de vil vi alltid.

Elise og Randi-Kristine
Mej å Randi-Kristine

Elise og ej. Viktig å få me handlenette <3<3<3

På Bryggen. Kom en ukjent motorsykkelmann å ville ta bilde ilag me oss. Trudde sikkert vi va kjendisa, ej å Elise. Forstår nå godt.

På kvelden traska vi oss en tur bort på Peppes Pizza å åt oss trillrunde, for so å toppe de me smågodt å popcorn på kino etterpå. Næææm!

Klar for å sjå Avatar i 3D. Å då va vi plutselig veldig moteriktige. De va flaks. Verdens beste kinosal spør du mej, me sete som kunne leggast bakover. Hadde de ikkje vore for at filmen va spennande, so hadde ej garantert sovna.

Søndagen vart brukt til å sove lenge, ete frokost, sjå film, bake brød, ete middag, å enda meir slying. Ej å Kia strikka hue, meda Elise prøvde so godt ho kunne.
Blakka mej på ett par sanne. Berre synd ej ikkje finne dei igjen...

Mandag sto vi opp tidlig, pakka alt vi hadde me oss, pluss en heil del til. Vi måtte faktisk ha me oss en ekstra bag heim. Om de va fordi vi hadde handla mykje, eller fordi Kia synst den låg i veia e uvisst. Elise va nok en gang en super reiseleder, å vi kom oss trygt heim til Ørsta.

No he ej fri, etter 2 nattevakte, å i morga blir de feiring av 2 åringen vår. Morgendagen vil vise om ej e like frynsete som ej va i fjor då han vart 1 år. Men satsa på det går fint. Vertfall bedre.

God kveld vidare folkens. Å kommenter dååå..! :)